banner podyplomowy-sŚródroczna rekrutacja na studia podyplomowe to jedyna okazja, aby zacząć edukację podyplomową ponad pół roku wcześniej niż inni! W Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera wybierać można spośród kierunków: Zarządzanie i marketing projektów internetowych, Multimedia w reklamie, Przywództwo, Sprzedaż i negocjacje oraz Effective Communication and Public Speaking.


Kierunki te odpowiadają na potrzeby kandydatów oraz wymagającego rynku pracy, a zajęcia odbywają się z doświadczonymi wykładowcami-praktykami, co pozwala na rozbudowywanie sieci kontaktów i znaczne przyśpieszenie kariery. - Po raz pierwszy w Polsce osoby zainteresowane zarządzaniem projektami internetowymi, w tym nowymi serwisami i aplikacjami określanymi mianem startupów, będą miały możliwość konfrontacji własnych projektów z ekspertami w tej dziedzinie – mówi Mateusz Tułecki, wieloletni praktyk w branży związanej z nowymi technologiami oraz wykładowca na kierunku Zarządzanie i Marketing Projektów Internetowych w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera.

Na kierunku Multimedia w reklamie uczestnicy zdobędą nie tylko wiedzę, ale także umiejętności praktycznego wykorzystania zagadnień dotyczących systemów multimedialnych oraz ich komponentów w szeroko rozumianej działalności reklamowej. - Dzisiaj zastosowanie multimediów stało się powszechne i dotyczy wielu obszarów, między innymi reklamy. Celem kierunku jest prezentacja zagadnień związanych z poszczególnymi mediami rozumianymi jako kanały przekazu oraz ich integracją na platformach multimedialnych. W programie, obok przedmiotów specjalistycznych, przewidzieliśmy zajęcia przybliżające pracę w agencjach reklamowych, pokazujące proces powstawania produktów multimedialnych, omawiające pracę wszystkich członków zespołu. Zajęcia w całości będą prowadzone przez praktyków z branży. – mówi Monika Banasik, wieloletni praktyk w branży reklamowej, interaktywnej i PR oraz wykładowca akademicki, lider specjalności Reklama i komunikacja społeczna na kierunku Zarządzanie i opiekun merytoryczny kierunku Multimedia w reklamie w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera.

Umiejętność sprawnej oraz efektywnej komunikacji w języku angielskim w mowie i piśmie zapewni kierunek Effective Communication and Public Speaking. Zdolności te przydadzą się w różnych sytuacjach i kontekstach społecznych, co jest podstawą pracy w wielu zawodach, m.in. dziennikarzy, prawników, nauczycieli, PR-owców, dokumentalistów czy pracowników sfery biznesu. Jeśli postawimy na rozwijanie kluczowych kompetencji potrzebnych skutecznemu liderowi to umożliwi nam to kompleksowy program kierunku Przywództwo. Studia te zamiast wykładów wykorzystują interaktywne, aktywizujące metody pracy, takie jak: analizy przypadków, gry, ćwiczenia grupowe i indywidualne oraz pracę z kamerą. Wybierając kierunek Sprzedaż i negocjacje warto pamiętać o wszechstronności zastosowania zdobytej wiedzy. Nabyte kompetencje sprzedażowe wykorzystać można nie tylko podczas rozmów z potencjalnym kontrahentem, ale także idąc na rozmowę rekrutacyjną, prowadząc prezentacje lub trudne negocjacje z partnerem życiowym lub biznesowym. Dodatkową zaletą kierunku jest jego forma, czyli ćwiczenia, symulacje, case study i mini-prezentacje.

Na podjęcie decyzji o wyborze kierunku studiów podyplomowych warto poświęcić trochę czasu. Rzetelna analiza możliwości, jakie dają wybrane studia podyplomowe pozwalają zwiększyć szanse na zadowolenie po ich zakończeniu. Nie zastanawiaj się jednak zbyt długo, gdyż rekrutacja śródroczna trawa tylko do początku marca. Inwestycja w siebie to sprawdzony wybór!

logo wse

!-- Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->